Autor Wiadomość
meblarz12
PostWysłany: Pią 11:18, 22 Lip 2016    Temat postu:

jak z tymi opłatami?
dragon12
PostWysłany: Pią 10:57, 22 Lip 2016    Temat postu:

jestem za
tlumacz11
PostWysłany: Pią 10:33, 22 Lip 2016    Temat postu:

Oczywiscie!
Doris
PostWysłany: Pią 22:14, 02 Paź 2009    Temat postu:

No dobra, a może ktoś wie co oznacza w praktyce utrzymywanie wewnątrz i zewnątrz czystości w garażu??? Rozumiem, że tą kwote powinni mi zapłacić Smile
Mitko
PostWysłany: Pią 23:01, 05 Wrz 2008    Temat postu: Koszty

Dzisiaj dostałem od zarządcy zestawienie kosztów za mieszkanie + garaż obowiązujące od 1 kwietnia 2008 r. Przed tą datą płaciłem łącznie 167 zł a teraz 267 zł, czyli prawie 60% więcej niż w zeszłym roku. To zasługa w większości członków naszej wspólnoty, bo niewielu się pokusiło nad przeliczeniem bądź zastanowieniem się, co z proponowanych przez zarządcę stawek wyniknie. Jak tak dalej pójdzie to po tegorocznym zebraniu wspólnoty będę płacił 367 zł. Gdym wiedział, że tak to będzie wyglądać, to lepiej było kupić działkę i zbudować dom. Prznajmniej wiedziałbym za co płacę, a tak co z tego mamy? Papierów z trawników, okolicy boksu śmietnikowego i placu zabaw notorycznie nie ma komu pozbierać, plastików pod kontenerami wyrosła góra, chwasty na trawnikach były już wielkości dojrzałych buraków, zarządca nie kontroluje osiedla, choćby zwrócił uwagę włascicielom aut, z których na parkingu wyciekają oleje, itd., można by mnożyć. No, ale takie są uroki mieszkania w bogatej komunie.
W związku z powyższym szukam sprzymierzeńców do stworzenia opozycji na zebraniu współnoty, w szczególności przeciwko obecnym kosztom utrzymania zieleni oraz przeciw jakimkolwiek podwyżkom stawek bądź to zarządcy, firmy sprzatającej i czort wie czego tam jeszcze.
Gość
PostWysłany: Pon 22:16, 14 Kwi 2008    Temat postu:

To jeszcze bardzo prosiłbym o informację, jak się zakończyła sprawa z panem Rakoczym. Czy przedstawił cennik swoich usług (miał to zrobić po świętach)? Bo to już połowa kwietnia...

Kod:
( 25.000 PLN / 7 ) / 2 = 1785 PLN


...czyli wydaliśmy już prawie 1800zł, a trawka nie skoszona. Ponawiam swoją propozycję z innego wątku - za 1800zł skoszę ją sam prywatną kosiarką. Ba, zrobię to za połowę tej sumy!
wpar
PostWysłany: Śro 21:49, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Witam,

poniżej znajdziecie uchwalaną tabelę opłat na 2008 rok.

Zimna woda i ścieki - 4,60 zł/m3
Wywóz nieczystości - 5 zł/os.
Konserwacja domofonu - 1.30 zł/mieszkanie
Antena zbiorcza - 1 zł/mieszkanie
Energia elektryczna NW - 0,07 zł/m2
Utrzymanie czystości - 0,38 zł/m2
Utrzymanie terenów zielonych - 0,50 zł/m2
Ubezpieczenie budynku - 0,06 zł/m2
Konserwacja bieżąca - 0,20 zł/m2
Wynagrodzenie zarządcy - 0,45 zł/m2
Przeglądy techniczne - 0,07 zł/m2
Inne opłaty - 0,04 zł/m2
Zimna woda NW - 0,01 zł/m2
Fundusz remontowy - 0,30 zł/m2

Te opłaty będziemy ponosić jeżeli ostatecznie zbierzemy wystarczającą ilość głosów...[/img]
Gość
PostWysłany: Wto 21:14, 08 Kwi 2008    Temat postu: Koszty na rok 2008

Witam,

Czy ktos moglby wkleic tabelke oplat, jakie bedziemy ostatecznie ponosic w roku 2008? Wlasnie dzis chcialem to przejrzec i uswiadomilem sobie, ze w sumie to nie mam tej informacji. Byla uchwalana na zebraniu, ale wynikow uchwalania nie mam(y). Czy moze ktos z Zarzadu moglby tu podac te dane?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group